سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن آدمى ، یکى از حسودان خرد اوست . [نهج البلاغه]
بنیاد توسعۀ روستای کارمزد بزرگ

کد خبر : 89072910274339     سرویس : شبستان مازندران     زمان : 10:27   پنجشنبه    29 مهر 1389 

     

 

 

گفتگوی چهره به چهره باموضوع تربیت بدنی دراسلام در کانون صراط سوادکوه

 

 

 

 

 

 

استان ها: مدیر مسئول کانون صراط سوادکوه، از برگزاری گفتگوی چهرهچهره با موضوع تربیت بدنی در اسلام به مناسبت دهه کرامت در این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سوادکوه، فرزاد فتحی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه، شب گذشته در مراسم جشن ولادت امام امامرضا (ع) در این کانون، درباره میزان بهره مندی از فضای حاکم بر جامعه برای گسترش معارف ولایی و رضوی در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: همسو با رویکرد جامعه جهانی و غرب که خوب و بد بودن امری را به نظر مردم مشروط می کند، می توان از پویایی معنوی جامعه استفاده بهینه را برای تغییر عقاید مردم کرد چراکه غرب می کوشد از طریق ابزارهای رسانه ای ضدارزش ها را جایگزین ارزش های اسلامی کند.

وی ادامه داد: فضای کنونی و دل های آماده مردم فضای لازم را برای سوق دهی آنها به سوی ارزش های فرهنگی مذهبی ایجاد کرده است و آنچنانکه در مقایسه با سایر کشورهای دیگر و مردم آن به دلیل علاقه و اهتمام بیشتر به اهل بیت(ع) و همچنین بزرگداشت دهه کرامت در مقابله با جنگ نرم نقش به سزایی دارد.

فتحی تصریح کرد: تحولات فرهنگی برپایه ارزش های دینی مذهبی در جامعه نیازمند عزمی همگانی است و به دستگاهی خاص محدود نمی شود، بنابراین باید دستگاه های تاثیرگذار با مشارکت یکدیگر وارد میدان عمل شده و متناسب با آمادگی فطری مردم خدا و دین ناب را به عرصه زندگی مردم بکشانند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صراط سوادکوه با اشاره به اهمیت دهه کرامت، اظهار داشت: با برپایی نمایشگاه های فرهنگی و دستاوردهای دینی، ایجاد بانک اطلاعات دینی، اعزام سخنرانان برای تبیین نقش اهل بیت (ع) در تعالی و سعادت بشر به مدارس و دانشگاه ها، می توان جوانان را در پیروی از سیره ائمه هدی (ع) به ویژه حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع ) تشویق کرد.

وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای نشر معارف دینی است و متولیان فرهنگی و دینی می توانند با انجام کارهای فرهنگی از این فرصت در هدایت و اتصال جوانان با منادیان وحی کمال استفاده را در ارتقاء بینش دینی جوانان بهره جست.

فتحی در پایان ابراز داشت: برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و اهداء جوایز به بانوانی که اسمشان معصومه است، اعزام 80 نفر از خواهران کانون و خانه نور به مشهد مقدس همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، مراسم انس با قرآن و مولودی خوانی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) ، گفتگو چهره به چهره با موضوع تربیت بدنی در اسلام از جمله برنامه های شاخص کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه در دهه کرامت بود که امیدواریم در ارتقاء باورهای دینی آحاد مردم جامعه با برگزاری این برنامه ها در تبیین صحیح دهه کرامت و بزرگداشت مناسبت های مذهبی نقش موثری ایفاء کرده باشیم.

پایان پیام/

 

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بنیاد توسعه کارمزد 90/8/27:: 8:15 عصر     |     () نظر